چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: مرد مسافرکش که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس از مسافران پولدارش اخاذی می‌کرد، در عملیات پلیسی به دام افتاد.

عصر روز 13 آبان، مأموران گشت انتظامی کرج در خیابان شهید بهشتی به راننده جوانی که در این خیابان در حال مسافر کشی بود مشکوک شده و به وی دستور ایست دادند.

راننده جوان با دیدن مأموران توقف کرد ولی زمانی که مأموران از او خواستند در صندوق عقب خودرو‌اش را باز کند، او سعی کرد با چرب‌زبانی توجه آن‌ها را از صندوق عقب خودرو منحرف کند.

مأموران که به رفتار مرد جوان مشکوک شده بودند به طرف صندوق عقب خودروی مورد نظر رفتند و پس از بازکردن در آن با ساک سبز رنگی که در آن یک قبضه سلاح قلابی و یک دست لباس مأموران نیروی انتظامی وجود داشت، روبه‌رو شدند.

نابراین از آنجا که احتمال می‌رفت راننده جوان یک سارق مأمور نما باشد، وی به اداره آگاهی انتقال یافت و بازجویی از او آغاز شد.

این مردکه مجتبی نام دارد در بازجویی‌ها به سرقت از مسافران  اعتراف کرد و صبح دوشنبه گذشته مقابل قاضی حسینی رازلیقی، بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی کرج قرار گرفت.

سارق جوان در این باره به بازپرس پرونده گفت: پس از آنکه مسافرانی را که احتمال می‌رفت پول زیادی همراه خود دارند سوار خودرو‌ام می‌کردم، با معرفی خودم به‌عنوان مأمور از آنها اخاذی کرده و پول‌هایشان را به سرقت می‌بردم.

اما باور کنید این کار را به خاطر مشکلات مالی می‌کردم و حالا هم پشیمانم.

وی درخصوص نحوه سرقت‌هایش به بازپرس حسینی رازلیقی گفت: در بسیاری از موارد زمانی که طعمه هایم را که بیشتر مردان جوان و دخترانی بودند که به‌نظر می‌رسید ثروتمند باشند در محله‌های شلوغ شناسایی می‌کردم، قبل از آنکه آن‌ها متوجه من شوند به سرعت لباس‌های نظامی‌ام را به تن می‌کردم و بعد از سوار کردن آن‌ها با تهدید اسلحه قلابی که همراه داشتم از آن‌ها پول می‌گرفتم و بعد با تهدید به مرگ و اینکه با شکایت به جایی نمی‌رسند، از محل می‌گریختم.

 پس از اعترافات متهم وی با دستور بازپرس حسینی روانه بازداشتگاه شد تا تحقیقات تکمیلی در این خصوص صورت گیرد.

کد خبر 36058

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز